marți, 12 iunie 2012

Sacelele anilor '50) 2)

 Pe atunci   Cernatu era foarte rustic. Vara mai ales veneau taranii taranii veneau din toate partile tarii cu zarvaturi. Piata era asezata de la statuie  din centru in jos pe str. Piata Libertatii. Mi Mi-aduc aminte  intr-o vara am cumparat o lada mare de rosii  mari carnoase si mama a facut vreo 30 de sticle cu bulion pe care le-a astupat cu ceara. Pe atunci se gasea  la cofetarie stafide pe sfoara, zahar candel si bomboane ca niste pernute de care nu am mai mancat niciodata dupa aceea. Apoi chifle moi si gustoase. Noi locuiam aproape de piata la o strada diferenta. Pe strada mea era o casa care avea fatada sculptata ca niste jumatati de chifle. De cate ori treceam pe acolo, in fantezia mea ziceam ca iau o chifla. Si acum mai exista aceea casa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu